Tuesday, April 2, 2013

Ülevaade Androidile tehtud rakendustest!

Karl Andres
App kus saab kõik oma peamised toimetused ära teha. Suhtlusvõrgustikust kuni kaardini välja.
 http://karliapp.conduitapps.com/

















Siim-Erik
Samuti väga lihtne app, kust saan pidevalt olla ühendatud enda jaoks oluliste võrgustikega.





















Marco 
väga lihtne app siis kus on koos minu jaoks olulised suhtlusvõrgustikud ja kaart mida tuleb mul kasutada tihti.
http://marcoapp.conduitapps.com/















Andreas
Mina tegin sellise lihtsa ja huvitava appi. See on selline app, mis annab informatsiooni Tallinnast ehk siis kodulinnast. Räägin siis lühidalt, mida midagi teeb.
Esiteks on mul seal Tallinna kaart. Ma leian, et seda on väga vaja, kui sa näiteks ära kaod ja ei tea, kuhu minna.
Järgmiseks on mul seal liikluse ja ühistranspordi uudised. Ma leian, et neid oleks ka vaja, kui sa näiteks autoga sõidad. Seal on tavaliselt kirjas, kus ummikud on jne.
Siis on seal veel üks lehekülg. Tallinn.ee. See on väga tähtis, sest sealt leiab väga palju informatsiooni kodulinna kohta. Näiteks leiab sealt asju, mis toimub täna, uudiseid jne
Järgmiseks on minu lemmik asi - sõiduplaanid. See on minu arvates kõige kasulikum lehekülg üldse. Sealt saab vaadata busside, rongide, trammide ja kommertsliinide aegu.
Järgmiseks on mul olulised Tallinna kontaktid. See on ka päris tähtis, sest sealt leiab asju nagu telefoniraamatuid, abitelefone, taksosid, aadresse nagu nt, kus asub linnavalitsus jne.
Viimaseks on mul seal Tallinna sadam ja lennujaam. See ei ole nagu kõige tähtsam aga see võib ikkagi aidata. Sealt saab vaadata aegu ja broneerida.
Mina leian, et see on päris kasulik app nendele, kes liiklevad Tallinnas. Mina küll kasutaksin.











Sander
Minu app'is on paar lehekülge kus ma tihti käin.

http://sanders-app.conduitapps.com/

















Kevin
Minul on lihtne app kus on koos leheküljed ja muud asjad mida tihti kasutan.
http://epic-app.conduitapps.com




















Roland 
Minu app on selline nagu mina tahan, ehk siis koht kus mina saan oma uudised, meelelahutuse ja muud mulle olulised asjad.

No comments:

Post a Comment